“Çocuklarınızı çokça öpün! Her öpücük karşılığında cennette bir derece alacaksınız.Hz. Muhammed (s.a.v.)
Lilypie Kids Birthday tickers

5 Nisan 2011 Salı

Pratik kurabiye

 Hem  hamuruna şekil vermekte  zorlandığım için hemde   katı yağ  kullanıldığı için Karakuzum çok sevsede  kurabiye benim için hep içinci planda kalmıştı.Taki Sevgili Aslıhan arkadaşımın tarifini yapana kadar.  Ne kolay bi şey böyle.Hemen yaptım ve hamarat arkadaşlarım  Hilal ve Aslıhan 'a ikram ettim. Bazıları çok pişmiş görünsede tadı gerçekten un kurabiyesi  gibi. Ama biraz şekler ekleseydim üzerinide pudra şekeriyle süsleseydim daha güzel olacakdı ama yine de güzeldi. Gelelim tarife çok basit dedimya tam benlik:)
  • Bir poşet Krem Şanti (Kutu içinde 2 tene oluyor sadece biri kullanılacak)
  • 1su bardağı sıvı yağ
  • 3 su bardağı un
  • üzeri için pudra şekeri
Önce sıvıyağla krem şanti iyice çırpılır.Sonra un ilave edilir .(isteğe göre3-4 kaşık  gibi şeker konulabilir )Şekil verilip 170 derecede fırına sürülür. Aman dikkat benimkiler gibi bazıları fazla pişmiş olmasın :)
Nasıl ama çok pratik değilmi.? Karkuzum sevdi.tabi bizde. Bir daha ki sefere kakaolu krem şantiyle deneyeceğim.Aslıhan'cığım tarifin için  teşkkür ediyorum.

7 yorum:

Hilal dedi ki...

ellerine sağlık Fatma, o gece herşey çok güzeldi. bir ara böreğinin tarifini de ver olur mu :) bayıldım

Hayriye dedi ki...

ablaaa cok qüzel qörünüyor bunlarrr :))) bende deneyecem bpş bir zamanda :D

KARA KUZUCUĞUN ANNESİ dedi ki...

hilalciğim böreği güzel resimleyemedim bidaha ki sefere artıkın.Sırada o var.Her zaman beklerim .

KARA KUZUCUĞUN ANNESİ dedi ki...

Hayriyem, canım dene bak beğeneceksin. Bidaha sefere sana getirecem inş.

H. Mungan dedi ki...

Kara kuzu begendigine göre harika olmuslar :) Ellerinize saglik. Kara kuzuya burdan kocaman öpücük...

Urfa Tutkunu dedi ki...

Blogspot yasağının gözü kör olsun diyeceğim geliyor =) Kaç zamandır açıp okuyamadım dns değiştirmediğim için. Artık bugün mecbur değiştirdim bir bakayım diye. Güzel sözlerin için çok teşekkürler. Senin kurabiyeler de o akşamki diğer ikramlar da enfesti. Ellerine sağlık.

Mutfaknotlari dedi ki...

eline sağlık arkadaşım sayfanı izlemeye aldım bende beklerim aslında çokta yakınmışız bende konyadayım sevgiler
kuzucuğunada bayıldım rabbim yolu açık etsin