“Çocuklarınızı çokça öpün! Her öpücük karşılığında cennette bir derece alacaksınız.Hz. Muhammed (s.a.v.)

29 Haziran 2009 Pazartesi

TATİLVE YİNE HASTALIK



Bir haftadır yoktuk memlekete anneneyi babanneyi dedeleri görmeye gitmiştik.Annenneye yaz temizliğinde yardım ettik gelmemize 2 gün kala BZ tekrar hastandı ama bu sefer gerçekden suçlu bendim. Daha geçen hafta doktor dondurmayı yasaklamışdı oysa... boğanızın hemen şişeceğini düşünemedim işde .Annanesiyle beraber bir güzel dondurmayı afiyetle götürdü hemen eretsi gün ses gitti ateş yükseldi ve banada uykusuz geceler tekrar geldi tabii.
Dondurmasızda yaz geçmezki biz yerken o bakamazdı ki hasta olamsınarağmen hala aklı domdurmada kendi isteyemeyince terliklerine istetiyo anne terliklerim dondurma istiyor.
Kara kuzum terliklerinde isteseeee çorabında isteseeee sana dondurma yok artık bakalım annen ısrarlarına ne kadar dayanabilecek.......

2 yorum:

İlkay dedi ki...

Kardeş tatil yapmışsın ama boş durmamışsın :) temizlik yapmışsın
Bu cocukların hastalığı insanı bitiriyo benimde oğlum hastalandı düğüne gitmişdik Klima çarpdı öksürük başladı ve terleme çocuk 1 ay hasta oluyo 1 hafta iyi oluyo :(
Resim beklerken boş bir yazı yazmışsın olmuyo ama kızının resimlerini ekle

KARA KUZUCUĞUN ANNESİ dedi ki...

resim pek çekmedim tatil olupda deniz kenarına gitmedikki aslında temizlik desem daha iyi olacakdı:)