“Çocuklarınızı çokça öpün! Her öpücük karşılığında cennette bir derece alacaksınız.Hz. Muhammed (s.a.v.)
Lilypie Kids Birthday tickers

19 Haziran 2009 Cuma

İYİYİZ BUGÜN




Kara kuzum iyileşdi şükür.Ama senin bu dondurma sevdan daha çok hasta eder senide bizide.Sen hasta olunca evde hayat duruyorbizde uykusuz geceler geliyor tabi ..İki gündür öyle yorulmuşumki ev iş bide senin hastalığın tarnvayda uyuyakalmışım iki durak geçmişim arkadaş uyandırmasa son duraga kadar giderdim artıkkkkkkkkkkkk.
Zar zor eve geldim gelmesinede bu seferde anahtarı kapıda unutmuşum üst komşu söylemese hiç haberim yok çok yorgunum çooooooook.Doktor kızımda sinizüt başlangıcıda var demiş bide buna üzüldüm soğuk bi şey yeme içme demiş boğazı için.Hemen topu bana tattı anneciğim sen bana soğuk su içiriyosun da ben ondan böyle oldum diyor...
En korktuğum şey bademciklerinin şişmesi ne zor şey ben geçen sene o kadar ağır yaşadım ki aklıma hep kızım geldi bademciklerini bile aldırmayı düşündüm dayanılmaz bi ağrı çünkü.Rabbim kimsenin başına vermesin.hele ki bebeklere çocuklara

1 yorum:

İLKAY dedi ki...

Kardeş senin bu ara iyc bir dinlenmen lazım bence tranvayda uyuya kalmak anahtar unutma şöle güzel bir tatil yap :)
Kara kuzunun inş hastalığı ileri dereceye gitmez sıkma canını geçi suçlu olan senmişsin :P kara kuzuya soğuk su içiriyormuşsun içirme bundan sonra :)bnimde sürekli bademciklerim şiş yutkunmakda zorlanıyorum çocuklar az bi hastalansın üzülüyoruz çocuğu yatağa makhkum olan insanlar ne yapıyor ki Allah sabır yanındada şifasını versin. Öpüldün Arkadaşım