“Çocuklarınızı çokça öpün! Her öpücük karşılığında cennette bir derece alacaksınız.Hz. Muhammed (s.a.v.)
Lilypie Kids Birthday tickers

28 Ocak 2010 Perşembe

Bir varmış bir yokmuş hayat kısaca bu



Dün bu saatlerde orta yaşlı bir amca 18 kattan atlayarak intehar etti yanıbaşımızda.Sadece etrafa saçılan ayakkabılarına bakabildim .Sanki bu şiir onun duygularını anlattı bana.Bir an onun pisikolojisini anlayama çalışdım.Sevdiklerine yani eşine ,çocuklarına ,son bir kez anlamlı anlamlı bakıp sessizce vedalaşmak . Son bi kez yürümek sokağında.....Sonrada gelip kendini boşluğa bırakmak....
Ne derdi vardıda canından bezmişdi acaba.Rabbim günahlarını affetsin,yakınlarına sabır versin.Aminn


Solan çiçek

Ölüm dediğin ne ki bana
Yaşadığım sıkıntılardan,ölüm vız gelir bana
Ölüm çözümdür benim için anlasana
Abi dedim,kardaş dedim,arkadaş dedim
Onlar bile bana acımasız bir tokat attı
Yaşamımda ayrı,ayrı acı renkli anılar kaldı
Ölüm çözümdür.benim için şimdi anlayınsanıza
Ben ölünce vasiyetim okunsun,oğlum ve kızıma
Ben yaşarken ateş düştü hep bu yüreğime
Ben ağlarken akan kanlı gözyaşım
Dayanmaz oldu bu genc yaşım
Ölüm çözümdür benim için anlayınsanıza
Bu yalan dünyada kaldım yapayanlız
Benim için anlamı kalmadı yaşamım
Eşim dediğim,dost dediğim,arkadaş dediğim
Yaşadığım sürece bana acıdan başka bişey vermediler
Rabbim beni yanına alacak birgün
Acılarım.üzüntülerim.bitecek huzur bulacağım o zaman
Demeyin sakın arkamdan,bu adam cok isyancı
Bıcak kemiğe dayandı,dayanmaz oldu bu can
Ölüm benim için çözümdür anlayınsanıza
                                                 Hatice Kuş

6 yorum:

CAHİDE dedi ki...

Tahtadan yapilmis bir uzun kutu;
Bas tarafi genis, ayak ucu dar.
Çakanlar bilir ki, bu bos tabutu,
Yarin kendileri dolduracaklar.
N.F.K.
İnsanın ölümünün kendi elinden olması ne kötü:((

Unknown dedi ki...

anlayalım artık her intihar bir eylemdir, çığlıktır aslında. bu gibi durumlarda toplum durup düşünmeli. intihar; toplumdaki adaletsizliklere karşı kendini feda etmektir.
önce intihar edeni değil kendimizi sorgulamk gerekiyor...

İlkay dedi ki...

ALLAH affetsin. Derdimizde olsa benim derdim küçük Rabbim büyük diyerek sürekli Allaha yakın olmamız lazım.

KARA KUZUCUĞUN ANNESİ dedi ki...

Evet Allah var Keder yok ama iş uygulayabilmekde tabiii

Unknown dedi ki...

intihar etmek çok kötü ...
ölüm herkez için ama insanın buna karar vermesi düşünülemez bir şey Rabbim düşündürtmesin ...

KARA KUZUCUĞUN ANNESİ dedi ki...

Amin sevgiciğim.