“Çocuklarınızı çokça öpün! Her öpücük karşılığında cennette bir derece alacaksınız.Hz. Muhammed (s.a.v.)
Lilypie Kids Birthday tickers

3 Haziran 2010 Perşembe

Beyşehir gezimiz



Hafta sonu iş yeri arkadaşlarımızla ailecek Beyşehire pikniğe gittik .Beyşehir gölünde önce bir gezinti yaptık O kadar kalabalıktık ki iki tekneye anca sığdık.Tekne gezimiz harikaydı.
Kendimi sanki bi teknede değilde büyük bir gemide sandım. İrili ufaklı küçük adalar vardı .
       

   Yılanlı Ada'da  indik Karakuzum çok eğlendi birlikde göle taş attık Daha yazacak çok şey var ama işler yoğun bu ara internette gezinemiyorum.Hele bloğuma hiç bakamıyorum . 


2 yorum:

NiLaY dedi ki...

harika görüntüler, süpersiniz.. ahh bende orada olsaydım dedirttiniz :))

İlkay dedi ki...

Ne güzel bir piknik olmuş. Kıskananlar çatlasın yani ben :P