“Çocuklarınızı çokça öpün! Her öpücük karşılığında cennette bir derece alacaksınız.Hz. Muhammed (s.a.v.)

10 Aralık 2009 Perşembe

Bayram gezimizden kareler

Bu yıl ilk defa kurbanımızı Konyada kesdik.Rabbim kabul eder inşallah..Benim için böylesi daha iyi oldu ,kimseye yük olmamış olduk.Bayramın ikinci günü memleketimize gittik, akraba ziyaretinde bulunduk . Birazda izin alınca bayramla beraber 10 günlük bi tatil yaptık.Ve her zamanki gibi dönüşde karakuzuyu hastalandırdım.Yeni doğan bebeklerin gözleri çapak olurda gözlerini açmakda zorlanırya aynen öyle oldu .Kulaklarımda ağrıyor deyince apar topar pazar günü acile gittik.Doktor gözleri mikrop kapmış dedi 2 damla verdi. Kulağı içindeantibiyotiğe başladık..Akşamları çayla, sıcak suyla pansuman yaptık damlalarıda düzenli kullanınca şükür gözlerimiz düzeldi.Biraz bilgisayardan ayrı kaldım mı hemen soğuyorum bloğumdan bunada üzülüyorum aslında:((
Teyzemlere gittiğimizde Reks de oradaydı.Yengem Ankara gittiği için oraya bırakmış. Ben biraz kortuğum için pek yaklaşamadım aslında bişey yapmıyo ama ben yinede huylanıyorum .Çok akıllı dediklerini hemen anlıyor ;.Ne kadar sevimli görünsede ben elimi bile süremedim.

3 yorum:

İlkay dedi ki...

ooo baya resim eklenmiş bilgisayarım bozuldu :( işe laptap getirdim o yüzden bakmıyodum sayfalara geçmiş olsun nazardan olur derler gözde çapaklanmaya kızını hastalandırmadan getir kardeşim ya :P bundan sonra izin yok sana memlekete gitmeye dermişim :)işin şakası çocuklar çok çabuk hastalanıyor dışarı bile çıkartamıyoruz :( reksi en son resminden sonra görmeyeli çok olmuşdu :)büyümüş

KARA KUZUCUĞUN ANNESİ dedi ki...

İlkaycığım aynen öyle.Karakuzu bi hastalandımı babamızın dilinden kurtulamıyoz.Sen işteyken hastalanmayan çocuk biraz senle durdumu hemen hastalanıyor der:((

kezban dedi ki...

resimdeki köpek çok tatlıya.ayrıca beyzamı öpüyorum kocamann