“Çocuklarınızı çokça öpün! Her öpücük karşılığında cennette bir derece alacaksınız.Hz. Muhammed (s.a.v.)
Lilypie Kids Birthday tickers

21 Aralık 2010 Salı

Haydi Çocuklar Uykuya

Karakuzumun en sevdiği ve sürekli oynadığı bebekleri bunlar.(benim torunlar:))Nisa Nur,Ayşe ve Muhammed ile tam 6 kişik bir aileyiz.Nisa Nur için küçük bebek kıyafetlerinden kıyafet çantamız  da var.Kendisi Tv izlerken bebeklerde tv izleme kodundadır.Görüldüğü üzere kumanda onlarda :)


Daha sonra yatma saati geldiğinde onlara masal kitabımızdan bir sayfa açar sanki okuyormuşçasına neler neler anlatır.. Artık hepsi uyumuştur.Üzerleri de  üşümesin  diye örtülür..Bu arada barbi bebeklerimizde unutmamak lazım değil mi?
 Artık sıra geldi Karakuzuya 21.30'da  kocaman gözüyle  çocukları uykuya çağıran sevimli tele  logosu  çıkar çıkmaz doğru dişler fırçalanıp yatağa yatılıyor. Çok beğendim bu uygulamayı Karakuzuda etkili oldu.Adile Naşit teyzemin yerini tutmaz  ama Bu arada   televizyonun Haydi Çocuklar Uykuya  demesiyle yatağa yatan çocuklar da televizyon Günaydın demediği için yataktan kalkmak istemeyenler de olmuş.:)
Bu arada  yaseminkaleve ne kadar güzel örmüş. Çok beğendim. Ellerine sağlık...

4 yorum:

İlkay dedi ki...

Allah nazardan saklasın torunlarını :)Çok ilgili bir anneleri varmış. :)
Benim oğlana hadi uykuya bak sana söylüyolar dedikçe yok ben uyumicam der inadına :)

Hatice Mungan dedi ki...

Evet bence de cok iyi bir uygulama, fakat malesef 21.30 yatmalari icin cok gec bir saat. Hele de diger gün krese veya okula gideceklerse. En azindan burada cocuklar daha erken yatiyorlar. Belki de biz böyle alistigimizdan bana gec gelmis olabilir.

KARA KUZUCUĞUN ANNESİ dedi ki...

İlkaycığım anneaside annenside çok ili sorma. Evet teleden menmunuz ama daha güzel bi şey seçselermiş.

KARA KUZUCUĞUN ANNESİ dedi ki...

Haticeciğim aslında geç doğru çünkü sabah anaokuluna gidiyor. Sabah kalkmak istemiyor. Üzülüyorum ama zaten saat 6 da evde oluyo yemekdi biraz dersdi derken anca