“Çocuklarınızı çokça öpün! Her öpücük karşılığında cennette bir derece alacaksınız.Hz. Muhammed (s.a.v.)
Lilypie Kids Birthday tickers

26 Şubat 2010 Cuma

İyiki doğdun Kara kuzum


Bu gün Kara kuzumun doğum günü.Tam 5 yaşında oluyor şimdi.Gerçi kendisini leylekler getirdiğini düşünmüyor ama ayakbaıyla dünyaya geldiği sanıyor:))

Canım kızım ; senin doğuşunla çok şey değişdi bende.Çünkü hayatta sahip olduğum en değerli şey sendin.Rabbime her zaman şükrederim ; senin gibi bir kızım olduğun için.....Anneliği yaşadığım için... Sen hoşlanmasanda ben seviyorum sana Kara kuzum demeyi...Dilerim ki hayatta her günün birbirinden güzel olsun.Rabbim karşına hayırlı insanlar çıkarsın, kötülükleri uzak eylesin.Adın gibi tertemiz sayfalarla doldurusun hayttını.Hep istiyorum ki kimse seni üzmesin ,kimse seni incitmesin hayatın başarılarla mutluluklarla dolsun.Biliyorum benim çalışmamı istemiyorsun ,annelerin çalışmasına anlam veremiyorsun.Gerçi haklısın en güzel anlarını benden önce hep başkaları gördü .Hep ilk yaptığın şeylerde yanında olamamam içimi acıttı ..Ama her şey senin için... Senin daha iyi şartlarda yetişemen için.Şimdi küçüksün ama ilerde bana hak vereceksin.Rabbimden senin hayırlı evlat olmanı diliyorum. Bu dünyamı aydınlattığın gibi öbür dünyamıda aydınlatırsın.
Ben öğretmen veya eczacı olmanı isterken sen mesleğini seçmişsin bile .Pasta evinde çalışıp benim için. kremalı pastalar ,ekmekler yapacakmışssın.Canım benim büyünce sende bana kremalı pastalarla gelirsin artık..:)) Canım kızın severek yapacağın bir mesleğin olsun istiyorum . Hilal ablandan çok şey öğrenirsin artık pastacı olarak.

Doğum günün kutlu olsun Kara kuzum Seni çok seviyorum.

8 yorum:

İlkay dedi ki...

eheh süper ayakkabıyla geldiğini sanmak:)
Allah hayırlı uzun ömürler nasip etsin. Yazı üzücü ama :( Allah can sağlığı versin.Bütün dilek ve dualarına amin diyorum..
Ay bizede yapar artık pastalar :)

iffetin günlüğü dedi ki...

Kara kuzunun doğum günü kutlu olsun.Allah hayırlı ömür versin inşallah..
Uzmanlar çalışan annelerin çocuklarıyla daha kaliteli zaman geçirdiğini söylüyorlar.Bende katılıyorum çünkü benim annemde çalışan anneydi..

KARA KUZUCUĞUN ANNESİ dedi ki...

canım benim evde hep ayakkabılı dolaşınca ayakkabısını bütünleştirdi kendiyle:)))
Rabbim bütün kuzucukları yazısından güldürsün.İçinde bemim karakuzumuda.Mutfakla pek ilgili sen gel neler yapar sana.

KARA KUZUCUĞUN ANNESİ dedi ki...

Sevgili İffetin günlüğü yorumun için tşk.Elimden geldiğince ilgileniyorum her seferinde onu çok sevdiğimi ifade ediyorum.Kaliteli vakit geçirdiğime inanıyorum ama kızımda ilerde anlar inş beni.

Unknown dedi ki...

Öncelikle sevimli küçük kızınızın doğum günü kutlu olsun ....
Ne ters dünya bençocuklar için hiç çalşamadım benim çocuklarımda arkadaşlarının annelerini çalışır görünce anneee sen o kadar okudun niye hiç çalışmadın demezlermi

Halbuki ben onlar için içimde ukte kalarak çalışmadım ...

Çalışsakta ,çalışmasakta çocuklar onlar için yaptığımız fedakarlıkları muhakkak anlayacaklardır...

sevgilerimle..

fatma48-hazanyagmuru4 dedi ki...

yeni yaşı hayırlı olsun kuzucunun canım ALLAH hayırlı sağlıklı başarını nice doğum günleri kutlamak nasip etsin rabbim onu sana senide ona bağışlasın EN GÜZELE EMANET OLUN SEVGİLER

CAHİDE dedi ki...

iyiki doğmuş,iyiki senin kızın olmuş,iyiki sen onun annesi olmuşsun.ne mutlu size,çocuk olmak ne güzel,çocuklu olmak ne saadet...

Ayşe dedi ki...

Karakuzu'nun dogum gununu tebrik ederim...Omru saglik, huzur ve hayirlarla gecsin insaallah...

Yorum yazmakta tembelim sanirim ama, begeni ile takip ediyorum sizi...sevgiler benden...