“Çocuklarınızı çokça öpün! Her öpücük karşılığında cennette bir derece alacaksınız.Hz. Muhammed (s.a.v.)
Lilypie Kids Birthday tickers

22 Şubat 2010 Pazartesi

Kara Kuzuma İtafen

Bu gün  duygusallığım üzerinde.Canım kızım sen küçük iken çalışmak benim için daha kolaydı.Sadece uykusuz kaldığım için yorgun oluyordum .Senin hissettiklerinden haberdar değildim..Ama şimdi her geçen gün benim için daha da zorlaşıyor çalışan  anne olmak.Biraz önce telefonda bir sürü ağladın yanına gelmek istiyorum .Kötü bir rüya gördüm diye.......
 Anlatmaya başladın:Rüyamda Hatice bana  taş attı..Ayten teyze de gördü yazık dedi....Bende anneciğim bunun için ağlanır mı ? Hatice ye sorarız neden taş attığını dedim.Sende bana anneciğim ama bu rüya ki dedin.Benimkisi de  cevap mıydı  yani :)Canım benim uyumadan önce Besmele çekip kötülüklerden koruması için Rabbimize dua edecez; bende zaman zaman rüyamda korkarım ama ağlamam hemen dua ederim sende öyle yapacaksın artık büyüdün dedim.
Hafta sonu birlikde olduğumuz için pazartesi  sendromu zor geliyordu sana da bana da.Akşam saatlerce oynadıkdan sonra  anneciğim ne olur izin al 5 gün birlikde geçirelim ne olur diye yalvardın durdun.Sayamadığım kadar çok öptük birbirimizi .Şimdi  içim acıyor seni bensiz bıraktığım için.Keşke çalışmak zorunda olmasaydım.Oysa yıllık iznimden sadece 10 günüm  kaldı yeniside Ağustosda eklenecek.Acil durumlar olduğu için hemen bitirmek istemiyor ki insan.
Canım kızım senin Anaokulu öğretmeni veya Eczacı olmanı çok istiyorum.Benim sana yaşattığım duyguları çocuklarına yaşatmassın sende.Hem daha rahat  çalışır hemde çocuklarına  ayıracak vaktin olur..Öğretmen olmak varken(anaokulu öğrt) tuttum işletme okudum.Mali Müşavir olmak vardı o zamanlar idealimde.Kendime ait bir iş yerim olacakdı,çalışanlarım olacakdı.Ama okul bitince herşey bitti bende.Girdiğim işte çivilendim kaldım.
Canım benim bide iyi yönünden bakalım olaylara baban ile her gün öğleye kadar berabersin .Cumartesi pazarım var benimde.Sen yine şanslısın seni çok seven bir Dursun Teyzen var(bakıcımız).Yakında da okula gideceksin.
Sen okula başlayınca ben daha tedirgin olacağım .Düştün mü?Acıktın mı?Biri seni üzdümü diye?Dileğim Rabbimden iyi arkadaşlar edinmen ve kendi hakkını savunabilmen.Her şeye ağlarken bunu  yapman zor gelecek ama başkalarının yanında ağlamamayı   ,duygularını saklamayı  üzmemeyi-üzülmemeyi öğrenmek için biraz acı çekmen gerekecek.ama bunu başarmalısın.
Seni çooooook seviyorum KARAKUZUM.Gerçi sana karakuzu dememi istemiyorsun.Ben kara'mıyım ?Koyun yavrusumuyumda kuzu diyorsun dedinya çok gülmüşdüm.Sen kara değilsin sadece esmersin ve kuzu kadar sevimlisin.
Rabbime sonsuz şükrediyorum seni verdiği için.İyi ki varsın canım kızım.Rabbim bütün çocukları yazıısndan güldürsün içinde senide. .Öbür tarafada iyi amellerle gidip Rabbimizin merhamet ettiği kullarından olursun inşallah.
Rabbimizim merhameti yanında bir annenin merhameti nedirki.....

8 yorum:

CAHİDE dedi ki...

Canımsın yazdıklarını okuyunca çok içlendim doğrusu.Çalışan annelerin çocuklarına çok üzülüyorum.Çünkü eğitimli annelerin çocukları,eğitimsiz insanların elinde büyüyor.
O değerli zamanlarını harcamaya en layık çocuğun değil mi?
Bugünler çok çabuk gelip geçiyor.En güzel yaşları bir çırpıda bitiveriyor.Ama çocukların yaşadığı bu farkedilmeyen travmalar hayatları boyunca onları terketmiyor.
Sende belki haklısın ama çocuklar daha haklı...

Annekaz dedi ki...

Çocuklar çok kırılgan ama gelecekleri için çalışmak gerek olabildiğince geri kalan vakti kuzulara ayırıp daha kaliteli zaman geçirmek en önemlisi sanırım. Biraz daha büyüyünce anlayacaktır şimdi zor günler, çabucak büyüyorlar umarım kısa zamanda atlatırsınız. Rabbim sabırlar ve gönül ferahlığı versin

KARA KUZUCUĞUN ANNESİ dedi ki...

Evet haklısın Cahideciğim bu günleri çabuk geçiyor daha doya doya koklayamadan büyüdü birden.Elimden geldiğince vakit geçirmeye çeklışıyorum ama yeterli olmuyor.
Sevgili Anne Kaz İlerde beni anlarmı bilemem ama kendisinide benide üzüyor haklı olarakdan.Amin canım benim

Hilal dedi ki...

ahh komşum aynen katılıyorum sana. şu an oğlum belki gitme diyemiyor ama her gün eve girdiğimde üzerime atlaması beni ne kadar özlediğini anlamamı sağlıyor. biraz daha büyüse senin kızın gibi, eminim gitme anne diyecektir. bazen düşünmüyor değilim en iyisi çalışmamak mı diye..

İlkay dedi ki...

Hemen oğlum aklıma geldi :( yazıyı okuyunca hüzünlendim annelik görevimizi yeteri kadar yapamıyoruz :(
kızın kreşde olsa bu kadar çok sıkıntı etmez kendine sürekli yalnız
ya bir bebek yada bir kreş gerek :)

fatma48-hazanyagmuru4 dedi ki...

s.a canım kardeşim öncelikle çok teşekkür ederim ziyaretine güzel yorumuna içtenliğine karakuzunla olan muhabetine içlenerek okudum benimkiler daha büyüktü çalışmaya başladığımda benimde kıvırcıkkuzum var 3. sınıfa gidiyordu işe başladığımda şimdi büyüdü anne oldu hala içinden atamamışki ben kızımı yalnız bırakmıycam der arada bana hayat şartları çocuklara daha iyi gelecek sağlama telaşı onların en güzel anlarını şahit olamıyoruz bakıcılar annelerden önce yaşıyor onların ilklerini bazen sağlıklı olsunlar herşey onlar için karakuzunu ALLAH sana senide ona bağışlasın kalbinden gecen tüm dileklerinin en hayırlısı nasip olsun sevgi ve selamlarımı gönderiyorum canım en sevilene emanet olun

Paşa dedi ki...

selam canım çalışman en iyisi bunlar geçicek ve ayakta durmasını öğrenecekler...Benimde emreyi bırakacak yerim olsaydı çalışırdım diyorum..Çünkü ne kadarda büyüseler bebek gibi davranıyorlar:(

KARA KUZUCUĞUN ANNESİ dedi ki...

Sevgili hazan yağmuru senin hayatta yaşadığın acılar karşısında azmine hayran kaldım.Eminim okumuş olsaydın büyük yerlere gelirdin.
Paşacığım gerçekden zor günler yaşıyorum en kısa zamada atlatırız umarım