“Çocuklarınızı çokça öpün! Her öpücük karşılığında cennette bir derece alacaksınız.Hz. Muhammed (s.a.v.)
Lilypie Kids Birthday tickers

4 Şubat 2010 Perşembe

İrmik Tatlımız ve Matematik Çalışmamız


Karkuzum irmik tatlısına bayıldığı için çok sık yaparım .Geçen akşam hem biraz ders çalışalım hem de ağzımız tatlansın dedim .Birlikde yaptığımız tatlımızı küçük 5 kaseye koyup çıkarma işlemi için uygun hale getirdik..Önce araya düğme koyup çalışdıkSonrada  birini karakuzu , birini babamız ,birinide  ben afiyetle götürdük .....kaldı 2 talımız .Böylece işlemin sağlamsınıda yapmış olduk.:))))))
Dersimiz çok verimli oldu.Hem yedik hem eğlendik.:)))))Karakuzum  komşunun kısırına 5 puan vermişdi.Bana puan vermeyi unuttu tabi.
Genelde  aldığımız puan 4.Damak tadıma uygun değil .Sofra düzeni eksik, diye başlar sıralamaya..........:))))

8 yorum:

İlkay dedi ki...

Ay çok güldüm Allah canınızı almasın :)
1 tatlıda benim olursa ben yersem geriye 1 tane kalır eheh

boncuk ve kelebeğin annesi dedi ki...

iyiki ilkokul öğretmeni değilsin.
çoçuklara matematik öğreteceğim diye neler yapmazdın.......

KARA KUZUCUĞUN ANNESİ dedi ki...

Canım benim zaten kalan 2 tatlıyıda sana oğluna ayırmışdık.Neden oğlunada almadın .Bekliyoz afiyet olsun...

KARA KUZUCUĞUN ANNESİ dedi ki...

Boncuk ve kelebeğin annesi yorum için tşk.İnan hep anaokulu öğretmeni olmak isterdim.Ama tutup işletme okuduk.Marketteki oyuncak bölümüne çok takıldığım için ordaki çalışan görevli bana anaokulundamı çalışıyorsun dedi. Ah keşke orda çalışsaydımmm.Karakuzum matematiği sevsin istiyorum.Gördüğümüz herşeyi birlikde sayıyoz,renklerini söylüyoruz bunu oyun haline getirdik.

boncuk ve kelebeğin annesi dedi ki...

bu gidişle senin kara kuzun matematik dehası olacak

İlkay dedi ki...

ay ayyyy tşk ederim kardeş. Tam örtmen olcak hatunmuşsun matematiği sevdirmek için tatlılarla bile işlem yapıyorsun :) İnş kızın örtmen olur. O senin bu isteğini yapmış olur.

KARA KUZUCUĞUN ANNESİ dedi ki...

Amin .Tek istediğim kızımın iyi bir mesleğinin olması.Ben eczası olsun istiyorum gerçi şu an ileri için eczacılık kalırmı bilmemde.Karakuzu polis olmak istiyor.Güya beni ve kendini koruyacakmış

KARA KUZUCUĞUN ANNESİ dedi ki...

Deha olmasına gerek yok sadece biraz sevse ve o derse başarılı olsa ne mutlu bana