“Çocuklarınızı çokça öpün! Her öpücük karşılığında cennette bir derece alacaksınız.Hz. Muhammed (s.a.v.)
Lilypie Kids Birthday tickers

22 Ekim 2010 Cuma

Karakuzuma yelek başladım.


Kızıma uzun zamandır bi şeyler örmedim .Aslında her gün örgü sitelerini dolaşmaktan büyük bir zevk alırım .Ama iş örmeye gelince zaman yok.Akşamları vaktimin büyük bir kısmını   kızıma ayırıyorum. Çok yoğunuz çok .. Biraz sayı biraz çizgi çalışması biraz boyama   yaptıktan sonra sıra Elif Cüzüne geçiyoruz.Şimdi  Cüzde üstüne  geçtik çok hevesli ama ezberimiz zayıf biraz .Sure öğretmekte çok zorlanıyorum. Şimdi Kunut Duasına geldik.Ama nasıl öğreteceğim ..... Acaba bu duayı atlasam mı diyorum. Her akşam öğreteceğim sure  veya duayı birkilte  en az 10 kere tekrar ediyoruz. Aslında bana da iyi oluyor çünkü bende anlamlarını merak ediyorum. Bu kadar çalışmadan sonra Karakuzu  9.30 da  mutlaka uykuya geçmeli.Sonrasında da  mutfağı topla ,çamaşır topla dağınıklığa hiç tahammül edemem. .Yemek yapma konuşunda   üşengecim biraz. Yemesini severim ama......Üşenmediğim tek müzik eşiliğinde  temizlik. yapmak...Keşke mutfakta  bir ahçım olsaydı...Hamarat bayanlara şaşıyorum  özellikle komşum Hilal Hanıma  hem iş,hem çocuk nasıl bu kadar üretken oluyor..Bu yelek ne zamana biter bilinmez ama ilk defa 3 lü saç örgüsü  ördüm. İstediğim gibi olmasa da yinede idare eder.Yeleğin alt kısmını  becerebilirsem nohut örneği yapacağım inş.Yeleğimin ayrıntıları için buraya buyrun

Hiç yorum yok: