“Çocuklarınızı çokça öpün! Her öpücük karşılığında cennette bir derece alacaksınız.Hz. Muhammed (s.a.v.)
Lilypie Kids Birthday tickers

8 Temmuz 2009 Çarşamba

Elbisemiz


Evde kullanmadığım kare bi örtüm vardı. BZ bebeklerinin üzerine örtüyordu.Cumartesi günü baktım benim kız etek yapmış beLine bağlamış.Hemen aklıma elbise yapmak geldi.D aha önce blogların birinde görmüşdüm başörtüden askılı elbise yapmışlardı, ondan esinlendim ama benimkisi daha farklı oldu..

Önce kare örtüyü ortadan ikiye katlayarak üçgen yaptım sonra kızımın belini ölçüp ortadan yanlarda eşit mesafe kalacak şekilde iki karış felan kesdim içine teğilledim. Sonra bu kestiğim yer kadar zincir çrkdim ve uçunu birleştirip 6 sıra delikli örgü ördüm. Koltuk altlarından 2 kare boş bırakdım yanlardan ikiser azaltarak ördüm .Askı boyunuda ayarlayıp birleşdirdim .Tegillediğim yere dikdim.Fakat kızım giyince önü biraz açık oldu.bende pembe iple bi kaç sıra daha örerek ön tarafı yükseltim.Böylece arka ve ön aynı hizada oldu.Dikiş yerleri belli olmasın diye su taşıyla süsledim.Hiç de fena olmadı kızımın çok hoşuna gitti .Çok güzel yazlık bi elbise oldu.Bende severek yaptım biraz acemi işi oldu ama tekrar bi tane daha yapmak istiyorum .Kızımın üstündeyken henüz fotoğrafını çekemedim ama kapının arkasına asmışdım .Anahtarımızda aksesuar olarak çıkmış işde :)))))))))

Hiç yorum yok: