“Çocuklarınızı çokça öpün! Her öpücük karşılığında cennette bir derece alacaksınız.Hz. Muhammed (s.a.v.)
Lilypie Kids Birthday tickers

10 Temmuz 2009 Cuma

Örgü bebek yasemin


Bu bebeği öreli 2 sene oldu sanırım. İLMEKİLMEK blogunda görüp hemen yapmışdım.4nolu şişle 60 ilmek başladım 28 sıra ayaklar için kazağı için dörder sıradan 3 renk kullanarak 48 sıra yüzü için 22 sıra .sakallı iple 7-8 sıra saç ördüm şapkayı kenarlardan örerek azalttım 9-10 ilmek kalınca biraz örüyoruz ucuna ponpon yapılıyo ama ben yapmadım Dikiş arkada olacak boğazına ve ayaklarına zincir çekdiğim ipi geçirerk büzdüm. Ben büyük olsun istediğim için 2 katı yaptım ayaklar için modelde 14 sıra pantolonu için 24 sıara kazağı için 24 sıra yüzü için 22 sıarydı.benim bebek çok büyük oldu nerdeyse bi yastık elyaf aldı içi.karakuzu çok severek hala oynuyor .Adınıda Yasemin koydu.Ara sırada yastık niyetine kulanıyoz evde:))))))Tam ortaya gelecek şekildebir dikdörgen parça daha örülür bahçıvan pantolon için.

Saçları için en son içini doldurdukdan sonra tığla biraz sakallı kırmızaıdan biraz düz kırmızı ipden ilmek alarak bağladım. Saçlarını bazen bağlıyoruz böylede çok hoş oluyor.Üstelik makinada yıka yıka kullan hiçbozulmadı .
Boynundaki kolye Karakuzunun tasarımı son zamanlarda takı yapımıyla ilgileniyor.Boncuk kalmadı evde bebeklerine yapıyor arkadaşlarına hediye yapıyor .Boncuk alınacak evde oyalanıyor çok meraklı böyle şeylere maşallahhhhhhhh


Kızımın iki örgü bebeği .Biri yasemin bebekde diğerinin adı örgü bebek kaldı isim koymadık ona....Küçük örgü bebek ilk acemilik işim tarifi yok birinde gördüm inceleyip kafamdan yapmışdım cep felan dikilecekdi yarım kaldı.

Hiç yorum yok: