“Çocuklarınızı çokça öpün! Her öpücük karşılığında cennette bir derece alacaksınız.Hz. Muhammed (s.a.v.)
Lilypie Kids Birthday tickers

1 Temmuz 2009 Çarşamba

Kardeşlik


Geçen gün işden eve dönerken aptmanın bahçesinde uyuyan iki köpek yavrusu gördüm bahçede BN de geldi çok sevdi kızım sen bekle ben makinayı alıp geleyinm dedim amacım kızımla beraber resimlerini çekmekdi ama ben gelene kadar çocuklar yavruları uyandırmış BZ de korkdu yanlarında duramayınca böyle karakuzusuz bir resim çekebildik. Uyurken o kadar tatlılardıki birbirlerine sarılmışlar mışıl mışıl uyuyorlardı.
9 sene önce bi muhabbet kuşum vardı hiç resminin olmamasına çok üzülüyorum şimdi . o kadar kelime hazinesi vardı evde özdürdü istediği gibi dolaşırdı çok seviyoduk 3 yıl felan yaşadı sonra öldü o kadar üzülmüşdüm ki ve bu köpek yavrularının olduğu gi yere gömmüşdük aklıma geldi birden .

Hiç yorum yok: