“Çocuklarınızı çokça öpün! Her öpücük karşılığında cennette bir derece alacaksınız.Hz. Muhammed (s.a.v.)
Lilypie Kids Birthday tickers

23 Eylül 2009 Çarşamba

Ablamız


Bütün arkadaşların Ramazan Bayramını geçikmeli olarak kutluyorum.Bloğumda  sorun vardı ne kendi bloğuma girebiliyor nede başka bloğlara yorum yazabiliyordum .Şükür düzeldi şimdilik..


Arife günü  memlekete gideceğimizden dolayı ablamızla vedalaşmaya gittik.Çünkü onu çok özlüyoruz ayrı kalınca .İnşallah aranızdaki bağ uzun yıllar devam eder.Rabbim bütün çocukları bahtından güldürsün içlerinde sizleride...Amin

2 yorum:

İlkay dedi ki...

Tşk ederiz kardeş bizde senin Ramazan Bayramını gecikmeli olarak kutluyoruz :)
Benim bağlantıda da bir sorun var dı hiç bir sayfayı açmıyordu yeni yeni kendine geliyo

KARA KUZUCUĞUN ANNESİ dedi ki...

Canım ya hiç düzelmeyecek sanmışdım ama uğraşılarım sonucu başardım inş tekrar sorun yaşamayız.