“Çocuklarınızı çokça öpün! Her öpücük karşılığında cennette bir derece alacaksınız.Hz. Muhammed (s.a.v.)
Lilypie Kids Birthday tickers

8 Eylül 2009 Salı

Kreşde ilk günümüz

Babamızın  bu gün okulda işi olduğundan Karakuzuyu bu gün ilk defa deneme amaçlı  Kreşe bırakacak..Ay nasıl heyecenlıyım sanki bi şey olacak ,bu kadar kaygıda fazla  biliyorum  ama kendimi alamıyorum işde .

Karakuzum akşamdan hazırlıklara başladı ne giysem ,hangi tokamı ,kolyemi taksam  diye .Banyosunu yaptı erkendene de uyudu.İnşallah iyi bir gün geçirisin canım yavrum.Gerçi şu an fazla çocuk yok, daha okullarla açılacak ama tek tük gelen çocuklar varmış.Babamızla konuştum şimdi nasıl rahat benim gibi düşünceleri yok sadece okula yetişmem lazım beni oyalama şimdi demez mi?Rahat rahat konuşamadım bile ya bende buraya yazmaya karar verdim.:(



2 yorum:

İlkay dedi ki...

Kara Kuzunun Kara Annesi :) rahat ol biraz bu kadar çok telaşa kapılma bak kızın abla oldu artık okullara gidiyo ben daha küçük verdim demekki kreş hayırlıymış onun için sabahdan akşama kadar evde yalnız başına onun içinde zor oluyodu belki şimdi arkadaşlar edincek yeni şeyler öğrenecek onun için en güzeli büyüdü sen şimdi akşam gelince gör bakalım nasıl heycanlı sevinçli olur
Babalar annelere göre rahat oluyorlar benim eşimde öyledir örneğin dışarda sanki yanında yürüyen 3,5 yaşında çocuk değilde koca adam ben arabalar geçerken korkarım elini bırakamam bayanlarla erkekler aynı değil çok rahatlar o rahat oldukça ben kasılıyorum :)
Yarın bekliyoruz haberlerini Kara Kuzu kreşde ne yapdı :)

KARA KUZUCUĞUN ANNESİ dedi ki...

Canım ya çok şükür beklediğim gibi olmadı.Sevmiş okulunu 3 tane erkek arkadaş varmış kız yokmuş ama akulla açılacağından o zamana olur inş.öğle yemeğinde besmeleyle başlamışlar sonra dua etmişler.Fatiha süresini okumuşlar akşam evde arada bir sıradal müstakiym ve en amte deyip durdu.Hoşuma gitti sonrada beraber okuduk süreyi.Boyama yapmışlar ,oyun oynamışlar ama ben yinede kıyamıyorum tüm gün göndermeye