“Çocuklarınızı çokça öpün! Her öpücük karşılığında cennette bir derece alacaksınız.Hz. Muhammed (s.a.v.)
Lilypie Kids Birthday tickers

24 Eylül 2009 Perşembe

Bayram gezimizden kareler

   Yengemin ve dayımın  köpeği Reks .Karakuzu o kadar koktu ki yerinden kalmadı ayaklarını toplayarak oturdu .Aslında ben bile çok korktum.Hiç alışık değiliz evde hayvana .Çok uzun yıllar önce bi muhabbet kuşum vardı  o daha sevimliydi tabi cici kuşumu hatırlatınca üzüldüm şimdi bi tane bile fotoğrafı yok bende .O kadar çok şey öğretmişdim ki ona konuştumu arka arkaya babacık,fatoş,cici kuş,seni çok seviyom,öperim seni derdi.Tabi bende ona öğretecem diye kendi kendime konuşur duruddum.İnsan bağlanınca onu kaybedince çok üzülüyor
    Karakuzuda annesi gibi fotoğraf çekmeye pek meraklı maşaşllah:)))Dedeleri çekerken dost olun demesi yokmuydu herkezi güldürdü bende ilk defa duydum bunu ağzından.Kızım bunu nerden öğrendin dediğimde kreşden demezmi? Canım yavrum bir gün gitmişdi daha ama güzel şeyler öğrenmiş.İnşallah ikinci dönem göndermeye kesin kararlıyım  aslında şimdi gidecekdi ama Dursun teyzemizi kıramadık.

1 yorum:

İlkay dedi ki...

Ailede birinci derece yakınları tanıdık Reksi bile :)Ben köpekleri çok severim Reks küçük gözüküyo bundan korkulurmu :)
Halanız kendini toparlamış gibi inş Allah sabrını bol verir