“Çocuklarınızı çokça öpün! Her öpücük karşılığında cennette bir derece alacaksınız.Hz. Muhammed (s.a.v.)
Lilypie Kids Birthday tickers

2 Eylül 2009 Çarşamba

Tül perde temizliği

Ön yıkama da perdenın özellikle isli olan yerlerine arap sabunu sürüp birazda sirke katıp deterjan koymadan yıkanır.
ilk yıkama bıtınce 2. bölüme 1tatlı kaşığı tuz ,bir yemek kaşığı soda koyarsanız isinin daha kolay çözüldüğünü göreceksiniz biraz da bulaşık deterjanı parlamasını sağlar.Yıkarken ekleyeceğiniz 1 tatlı kaşığı şeker kolalanmasını sağlayıp ütü sorunu hafifler.Perdeyi katlayarak makinaya koyup aralarına sabun tozu(kalıp sabun rendelenip konulabilir) serpmek de hem temizlik hem de ütü açısından kolay oluyor.Yalnız duralamayı bi kaç kez yaptırmakta fayda var.Sabunlu olursa malesef çok kolay kirleniyor.

4 yorum:

İlkay dedi ki...

Geçen hafta izinliydim perdelerimin hepsini yıkadım insan geçen hafta yazar :( daha temiz olurdu uygulardım

KARA KUZUCUĞUN ANNESİ dedi ki...

Mutlaka dene canım farkı göreceksin

Paşa dedi ki...

ooo yemek tarifine benzedi sanki:) ama denemkte fayda var:)

KARA KUZUCUĞUN ANNESİ dedi ki...

canım haklısın yemek tarifi gibi oldu.Ben arap sabunu nu hiç denemedim çamaşırda ama güçlü bir kir ve yağ sökücü özelliği olduğunu biliyorum.Daha önceki notlarım arasındaydı sizlerle paylaşmak istedim.