“Çocuklarınızı çokça öpün! Her öpücük karşılığında cennette bir derece alacaksınız.Hz. Muhammed (s.a.v.)
Lilypie Kids Birthday tickers

28 Eylül 2009 Pazartesi

Kara kuzudan inciler




  Taşınma hazırlıklarından dolayı evi halısız kullandığımızı yazmışdım daha önce salonun tahtasında 1ytl den biraz büyük bi delik var(Benzetmemde biraz komik oldu ama) Karakuzunun dün dikkatini çekdi baktım eğilmiş İçeride biri var mı? diye bağırıyor  bu  neden bağırıyor diye merak ettim öbür odadan koşdum geldim  bu seferde Kimse yok mu? diye sesleniyor.Kızm ne oldu dediğimde tahtadaki deliği gösterip içinde birileri varmı diye merak ettim demez  mi?Akşamda badisinin omuzunda küçük bir sökülme olmuş .Anne bak toprak gibi oldu dedi.Toprakla sökülmüş olan yerin arsında bi bağlantı kuramadım .Hiç ikisi aynı olumu dedim .Anneciğinm toprakdada delik olurda ordan böcekler çıkar ya aynen öyle olmuş deyip güldü eliyle orayı oynayıp durdu .Bende toprakdan böcekler çıkmasın diye artık orayı dikmek zorunda kaldım :-)
Çocukların ne kadar büyük hayal dünyası var ya.Canım kıızm iyiki varsın ya sen olmasan ben neye gülecekdim  seni çook seviyorum..

4 yorum:

İlkay dedi ki...

Ay sabah sabah iyi güldüm çocuk ne yapsın orda açık yer görünce merak etmiş bakmış içeri :)birileri varmı diye benim oğlumda çok hayal kurmayı sever insan şaşırıyor işde çocukluk Allah uzun hayırlı ömürler versin inşallah

beyaz mendil dedi ki...

:)))))))))))Günaydın,sen beni yazdıklarınla güldürdün,Allla'da seni güldürsün.Sevgiler

KARA KUZUCUĞUN ANNESİ dedi ki...

İlkaycığım görmen lazımdı keşke kameraya çekseydim ama .Rabbim acılarını göstermesin yazılarından güldürsün çocuklarımızı
Beyaz mendil hoşgeldin Rabbim hepimizi güldürsün akşamda aynı badinin diğer omuzu sökülmüş hemn onuda dikdim böcekler çıkmasın toprak gibi düşünmesin diye.

Paşa dedi ki...

:))çok tatlı kız ya:)