“Çocuklarınızı çokça öpün! Her öpücük karşılığında cennette bir derece alacaksınız.Hz. Muhammed (s.a.v.)
Lilypie Kids Birthday tickers

9 Ekim 2009 Cuma

Çocukluğumun çizgi flimleri 1

Çocukluğumun çizgi flimleri arasında Voltran en başda gelir.Bir kız çocuğu olmama rağmen pazar günlerinin vazgeçilmeziydi benim için.Sabahları erken kalkardık öyle pazar keyfimiz felan yokdu.Annem erkenden kaldırır ortalığı toparlamamızı istedi.Birlik de işleri yaptıkdan sonra doğruca  mahellemizin bakkalına gider 3 tane topitop alır kardeşlerimle topitop yakalayarak saat tam 10 da Voltranı izlerdik.Ne günlerdi yaa.Topitop -voltran   ve biz :)))Komedi gibi yaaaa
Issız bi gezegene düşen plotların maceları anlatılırdı .Beş ayrı aslan robatlar vardı .Bunlar bir araya gelerek biri ayakları oluşturur biri kolları biri başı derken büyük robot tamamlanırdı ve hep birden 3 kereVOLTRAN ,VOLTRAN, VOLTRAN denirdi.Tabi o zamanlar televizyonlar kumandasız ve siyah beyazdı.Volltrandan sonra pazar konseri yayınlanırdı ve ben nefret ederdim çokda uzun sürerdi.Mozartın bilmem kaçıncı senfonisi felan çalardı.Hatta  beyin gelişimine iyi gelir denildiği için konseri dinlemeye kendimi zorlasamda nafileydi.Resmen işkence yapılıyormuş gibi gelirdi



Akşama doğru okuldan eve  yorgun argın zor gelirdik .Ve şirinleri izlerdik.Hele Değerli şirinin gülüşü çok komikdi.Şirinler mavi renki olup mantarların arasında olan bi köyede yaşarlardı.Şirinlerin bütün sorunlarını kırmızı sapkalı beyaz sakaklı şirin baba çözerdi .Gargamelde kedisi Azmanla bereber şirinleri yakalmaya çalışır tabi hiç beceremezdi .Şirine.,Uykucu şirin .Sakar şirin.Değerli şirin gibi isimleri vardı.



3 yorum:

İlkay dedi ki...

Nostalji oldu bende eskilere gittim Red Kit oynardı bide sabah erkenden kalkardım tv nin başına geçerdim ne güzeldi o günler o opera başladığı zaman sinir olurdum saatlerce bitse bitse diye beklerdim. Şirin Babayı çok severdim Şirineyle Şirin Baba oyuncağım vardı hala durur Heman vardı bide
Şirinler gibi çizgi film nerde şimdi hep kavgalı çizgi filmler bir Cayyumuz var :) şimdi çok sevdiğimiz

Paşa dedi ki...

ay ewet ya ha birde HE-MAN vardı onları çok özledim:(((

KARA KUZUCUĞUN ANNESİ dedi ki...

İlkaycığım ve paşacığım ilerleyen zamalrda red kid ve he man de koyarım artık bunlardan başladım :))