“Çocuklarınızı çokça öpün! Her öpücük karşılığında cennette bir derece alacaksınız.Hz. Muhammed (s.a.v.)
Lilypie Kids Birthday tickers

12 Ekim 2009 Pazartesi

Hafta sonumuz

Kalplerimizle kendi ağaçlarımızı yaptık  karakuzunun ağacı biraz sonbahar ağacı oldu.Tahta kalemide çok hoşumuza gitti,  çiziyoruz sonra hemen siliyoruz .Masaya yazmasıda çok zevkli kızımdan çok ben yazıyorum nerdeyse:))



Karakuzunun portre çalışması yanında benim güneş sönük kaldı biraz




Hafta sonu bahardan kalma bi hava vardı .Kızımla berber kahvaltıdan sonra kendimizi dışarı attık biraz oyuncakçıya biraz kitapçıya takıldık. Arkasından praktikere ve markete uğradık .



Pazar günüde Dursun teyzemizle beraber arkadaşa gezmeye gittik .Karakuzu dolu dolu bi hafta geçirmişdi ve ben pazartesi işe gideceğim diye üzülmeye başladı ne olur anne yarında evde kal diye yalvarmaya başladık.Böyle yaptımı bana da zor geliyor ondan ayrılmak. Küçükken daha kolaydı bırakıp işe gitmek .Çalışan anne olmak gerçekden çok zor.

1 yorum:

İlkay dedi ki...

Hafta sonu hava burda da süperdi bizde çıkdık ama şimdi hastayız :(
Çalışan annelere Allah yardım etsin çalışsan bir dert çalışmasan bir dert :(