“Çocuklarınızı çokça öpün! Her öpücük karşılığında cennette bir derece alacaksınız.Hz. Muhammed (s.a.v.)
Lilypie Kids Birthday tickers

27 Ekim 2009 Salı

Uykusunu arayan çocuk



Sema Maraş'nın o kadar güzel  masalları,hikayeleri,animasyonları varki dinlerken ben bile eğlendim yüreğine ellerine sağlık.Karakuzumla birlikde bi ara uykusunu arayan çocuğu izlemişdik .Ogün bu gündür uykuya geçmeden önce uyku bulutunu çağırırım ve kızızmı uyku bulutunun üzerine bırakırım .Eğer sadece yatırıp gidersem odasından bana seslenir anneciğim uyku bulutunu çağırmadın diye.Dün gece yine bu hikayeyei anlatmaya başladım  kızıma:
Herkes yatıp uyududğunda bir türlü uyyamıyan bi çocuk varmış.Saatlerce yatağının içinde dönüp dururmuş.Uykusuz geçirdiği bir gecenin sonunda güç bel auykuya dalmış .rüyasında bembeyaz bi bulut görmüş .Bulut onunla konuşmuş.
-Merhaba ben uykuyum demiş.
Çocuk :Bütün gece bekledim nerdeydin demiş
Uyku bulutu:Esneyerek biliyorum haline acıdıdğım için seninle konuşmak istedim
Çocuk :Sen hergece nerelerdesinseni neden bulamıyorum? demiş
Uyku bulutu:Ben senin içindeyim uyuyamak için yatağa geçtiğinde gözlerini kapatıp benim geldiğimi hayal edeceksin benim üzerime uzanacaksın ama seni bir konuda uyarmalıyım beni m üzerime uzandığında o gün içinde yaşadığın canını sıkan olaylara üzülmeyeceksin yoksa seni atarım buluttan demiş..Devamı  buradan dinleyebilirsiniz. Bu arada karakuzum Özlem ablasının kendisini üzdüğünü hatırlayınca uyku bulutundan düştü tabi:(
Havalar artık soğudu.Yorganlara daha geçmemişdik bu fotoğrafı çekdiğimde .Karakuzumun üşümemesi için battaniyeyi tulum gibi doladım,kollarını dikdim  gece açılmasın diye

1 yorum:

İlkay dedi ki...

Senin yazıyı okuyunca hemen bende oğluma açdım hikayeyi çok güzelmiş ama küçük olduğu için pek dikkatini çekmedi. Kızının üstündeki uyku tulumumu içindede kazak var ayakda çorap pişer senin kara kuzu :) ben bu kadar kalın giydirsem kesin sırılsıklam ıslanır çok terliyor sürekli atlet değişdiriyoruz :(