“Çocuklarınızı çokça öpün! Her öpücük karşılığında cennette bir derece alacaksınız.Hz. Muhammed (s.a.v.)
Lilypie Kids Birthday tickers

26 Ağustos 2009 Çarşamba

Çamaşır makinesinde kireç

Hafta sonu 1,5 litre( vardı sanırım)sirkeyi çamaşır makinesinin kazanına ve deterjan bölümüne boşalttım.Yüksek sıcaklıkda uzun praoğramda önyıkama yapmadan çalıştırdım. Makine duruncaya kadar bekledim.Makinemin işi tertemiz oldu ama borudan çıkan suyu göremedim tabi.
ALTIN ÖRGÜ sitesinde ki arkadaşların bir kısmı denemiş ve ve borudan akan suda toprak gibi simsiyah tortular dökülmüş.2 ayda bir yapmak lazımmış.Ben daha ilk defa denedim.Makinemin kapağını açtığımda sirke kokuyordu ama çamaşır yıkayınca bu koku gitti üstelik çamaşırlarım da sirke kokmadı.
Bazı arkadaşlar ise kireç sökücüyü ön yıkamasız uzun programa ayarlayıp 60 derecede kazana kireç çözü boşaltın çalıştırıp denemişler bunuda denemek lazım ama ben sirkeden menmun kaldım .Hem ekonomik hemde sağlığa zararlı değil.

3 yorum:

Paşa dedi ki...

slam iadeyi ziyarete geldim ve memnun oldum...kirece sirke hiç duymamıştım ilginç bir fikir:)

KARA KUZUCUĞUN ANNESİ dedi ki...

Ziyaretiniz için sevindim.yine bekleriz.Sirkeyi denemenizi tavsiye ederim.

∂єкσяαρѕυωαѕуση dedi ki...

blogunuzu geziyorum, çok beğendim.. özellikle hadisleriniz çok güzel sirke olayını duymamıştım bende denemek isterim makinayı boşmu çalıştırmıştınız?