“Çocuklarınızı çokça öpün! Her öpücük karşılığında cennette bir derece alacaksınız.Hz. Muhammed (s.a.v.)

18 Ağustos 2009 Salı

Haftasonu pazar günümüz

Hafta sonu yalnızdık, babamız şehirdışındaydı.Bizimde canımız sıkıldı Akşam üzeri evimizin yakınında olan Real Alışveriş Merkezini dolaşmaya çıkdık.Nasıl olsa servisi evin önünden geçiyordu.




Alışveriş merkezinin içi çok geniş olduğundan mini trenle çocuklar kısa bi yolculuğa çıkıyorlardı.Karakuzu görüde binmek istemezmi hiç.Hemen atladı....
Çok hoşuna gitti tabi.Ben onu beklerken biraz tedirgin oldum acaba bi şey olurmu diye.Zaten şöfer bayana sakın arada durup inidirmeyin diye tenbihledim ama yinede içim pek rahat olmadı.Annelik işde.İnsan gözünün önünden ayırmak istemiyor.
Mini tren gezimizden sonra Praktiker Yapı Marketi gezmeye başladık.Bahçeli evlere göre ailelere özel salıncakları görünce dayanamayıp oturduk ,sallandık biraz.Zati yorulmuşduk iyi geldi bize:)))))Ama karakuzuyu kaldıramadık .Artık o sallanırken ben dolaştım biraz.
Bu kadar dolaşmadan sonra açıkdık yan tarafdaki alışveriş merkezine girdik bi büyük simit meyvesuyu ve dondurma aldık.Su içerken üzerimize döktüğümüz için kostümümüzü değiştirmek zorunda kaldık.Sonra kaldığımız yerden dolaşmaya devam ettik.
Şekercinin önünden geçerken pamuk şeker almadan olurmu hiç.Aldık ama bunların tadı öncekilere benzemediği için sevmedik.
Geçerken alışveriş merkezinin içindeki Electro Word mağazınada girdik.Televizyonlarda penguenler dans edip şarkı söylüyorlardı.Biraz izledik.

1 yorum:

İlkay dedi ki...

Bu ara bakıyorumda ana kız hafta sonları dışarda gezmedesiniz. Benim oğlumda çok sever trene binmeyi çok mutlu oluyo çoçuk olmak ne kadar güzel ufak şeyler onları mutlu ediyor.

Dışarda gel keyfim gel ama eve gelince sıkılıyorlar.