“Çocuklarınızı çokça öpün! Her öpücük karşılığında cennette bir derece alacaksınız.Hz. Muhammed (s.a.v.)
Lilypie Kids Birthday tickers

27 Ağustos 2009 Perşembe

Kara Kuzudan sorular


Günlerim hep koşturmaca içinde geçiyor.Ramazanda bu dahada artı tabi.Akşam eve gider gitmez iftar hazırları başlıyor; yemekti salataydı bulaşıktı sonra ertesi günün yemeğiydi,çamaşırdı derken Karakuzuma hiç vakit ayıramıyorum.
Dün akşam ben mutfaktayken; yanıma gelip Anneciğim bana hiç sarılmıyorsun!Beni Allahü Tealadan bunun içinmi getirdin?Bana yazık değilmi? demez mi!O kadar üzüldüm ki doğru söylüyordu iş güç yüzünden hep ihmal ediyordum ama çalışan annelerin derdi bu zaten.Çocuğuyla yeterince ilgilenememek.
Her gün anne yarın işe gidecek misin diye sorar oldu.Küçükken işe gitmek daha kolaydı büyünce daha zorlaştı.Allah'tan cumartesi- pazar evdeyim.Anneler çalışmaz ki? sadece polisler çalışır diyor.Bayan olarak sadece polis ablaları görünce aklında kalmış.Herkesin annesi yanında anlam veremiyor çalışmama.Kızım bak ev borcumuzu ödüyoruz hem sana yeni oyuncaklar ayakkabılar da almam için çalışmam gerekiyor deyince sen alma babam alsın dedi. (daha yeni evimize taşınmadık şu an kiradayız bu oturduğumuz ev eskidiği için ev aldık sanıyor )Anneciğim yeni evimiz eskiyince ne olacak? dedi.Bende ilerde senin olacak dedim.Hiç ev eskiyince senin olacak denirmi benim cevapta olamdı ama:)))
Ben büyüyünce siz yanımda olmayacak mısınız; ben sizden ayrılmam ki demezmi bu seferde.Canım kızım ya çok duygusalsın.Hayat ise çok acımasız inş hep yanında oluruz dedim.Anneciğim ben senin yaşlanmanı istemiyorum saçlarının beyazlamasına çok üzülüyorum dedi bu seferde.Benim için ceveplanması zor sorulardı bunlar tabi.
Bak kızım küçükler büyür,büyükler yaşlanır dedim.Ama annesini hep böyle görmek istiyordu. Soruların arkası hiç kesilmiyordu.Artık büyüdü tabi.
Bu arada mutfakta ben işe devam ederken onu çizgi flim izlemesi için odaya gönderdim.Ama çok sesli dinliyordu yanına gittim :bak kızım bu kadar sesli dinlersen kulaklık takmak zorunda kalırsın okula gittiğin zaman öğretmenini duyamassın deyince bu seferde küstü gitti.Hemen ağlamaya başladı.Balık burcu olduğundan hemen ağlar.Gönlünü yapmaya çalışsam da baya ağladı.Eline mendil almış aynaya bakarak ağlamazmı ?Anneciğim kendimi böyle görmek istemiyorum çok üzülüyorum ağlamamı durduramıyorum demezmi bu seferde.Aslında tek istedi bendim.
Sonunda aldım kucağıma sıkıca sarıldım özür diledim sonra birlikte 'Ali babanın bir çiftliği' var şarkısını söyledik.Biraz konuşduk keyfi yerine geldi.Çantama küçük yeşil oyuncağını koymuş gelmiş.Anneciğim gündüz canın sıkılırsa bunu oynarsın demezmi bu seferde.
Canım kızım sani çok seviyorum.Rabbime seni verdiği için çok teşekkür ediyorum.İyiki varsın kızım.Seninle yeterince ilgilenemediğim için ne olur beni affet.

Hiç yorum yok: