“Çocuklarınızı çokça öpün! Her öpücük karşılığında cennette bir derece alacaksınız.Hz. Muhammed (s.a.v.)
Lilypie Kids Birthday tickers

4 Mart 2010 Perşembe

Blok Flüt Notaları ve Karakuzum

Karakuzum resim  yapmayı sevdiği kadar notalara da çok meraklı. İlk olarak mızıka çalarak müzik hayatına atıldı.:)) Benden  mızıka istediği zaman çok şaşırmışdım . Aradım ve buldum sonunda tabii.Çalmayı denedim  beceremedim. Acaba bunu çalabilecek mi? dedim.Görevli bayanda :çocuklar çok daha iyi çalıyor dedi.Aynen dediği gibi o kadar güzel mızıka çalıyor ki.Aslında ben bile  beğendim .Mızıkayı ilk defa Menekşeyle Halil dizisinde dinlemişdim ve beğenmişdimŞimdi tutturdu  Gitar al  Anneeeeee demeye.İyi ki üstümüz boş şimdilik ;yoksa komşular şikayete gelecek.Üstelik ben bide dayanamıyorun bazen .Ney çalmasını öğrense bari de biraz rahatlasak:))))


ARKADAŞIM EŞŞEK
re mi fa re do
re mi fa re do
re mi fa re do re
re re la la sib sib sib la sol sol sib sib la
sol sol sib sib la
la sol fa
mi mi sol fa mi re2
re 2re2 do2 do2 sib sib la
sol sol sib sib la sol fa
mi mi sol fa mi re

OYNAYA OYNAYA
sol fa mi re re re fa mi re mi fa sol la
sol fa mi re re fa mi re do do
sol la sib do do sib do
sol do do sib sib do
sib sib la sib do la sol sol la fa mi fa sol

MAÇKA YOLLARI
sol sol sol sol sol sol sol fa mi fa mi re re re
fa mi fa mi re do sol
fa mi fa mi re re re

Hiç yorum yok: