“Çocuklarınızı çokça öpün! Her öpücük karşılığında cennette bir derece alacaksınız.Hz. Muhammed (s.a.v.)
Lilypie Kids Birthday tickers

17 Mart 2010 Çarşamba

"Sizce aşk nedir?"

En büyüğü 10 yaşında olan bir grup çocuğa "Sizce aşk nedir?"
diye sormuşlar..( Keşke büyüklerde çocuklar kadar farkında olsalar.)İşde alınan cevaplardan bazıları :
“Aşk, annemiz babamıza kahve yaptığı zaman ona götürüp vermeden önce kendisinin bir yudum içmesi ve tadının çok güzel olduğunu kontrol etmesidir.”
“Aşk kocamız çok terliyken ve kötü kokuyorken bile ona "Sen Bruce Willis'ten daha yakışıklısın" demektir.”
“Birine aşıksanız, kirpikleriniz hareket ettikçe gözlerinizin içinden yıldızlar çıkar.”
“Eğer aşık değilseniz "seni seviyorum" demeyin, ama gerçekten aşıksanız hep "seni seviyorum" deyin, hem aşıksanız hem de "seni seviyorum demezseniz çok ayıp."
“Benim anneannem sırtından hasta olmuştu ve eğilemediği için ayak tırnaklarına oje süremiyordu, dedemin de parmakları hasta olmasına rağmen anneannemin ayak tırnaklarına hep oje sürüyordu. Bence aşk budur.”
“Aşk birlikte yemeğe gittiğimiz zaman sevgilimizin kendi kızarmış patateslerini bizim tabağımıza koyması ve bizim tabağımızdan hiçbir şey almamasıdır.”
"Aşk, biri sizi ne kadar kırmış olsa da sırf o üzülür diye ona kötü bir şey söylememektir.”
“Aşk çok yorgun olduğumuzda bizi gülümseten bir şeydir.”
“Sizin adınız size aşık olan birinin ağzından daha değişik çıkar, o size adınızı söylediği zaman "benim ne güzel adım var" diye düşünürsünüz...”

2 yorum:

İlkay dedi ki...

Annane dede çok komik ne aşkmış bu
En son paragrafa katılıyorum :)

Urfa Tutkunu dedi ki...

Çocuklardan ne kadar değişik ve güzel cevaplar gelmiş =)