“Çocuklarınızı çokça öpün! Her öpücük karşılığında cennette bir derece alacaksınız.Hz. Muhammed (s.a.v.)
Lilypie Kids Birthday tickers

25 Mart 2010 Perşembe

Canım kızım


Dün gece Anneciğim seninle yatmak istiyorum dediğinde hayır diyemedim her zamanki gibi.....Sarıldık biraz konuşduk yatakda.Öyle güzel cümleler kurdun ki karşımda kocaman bir genç kız var sandım.
Anneciğim beni bakıp büyüttüğün için ,bir yerimi acıtmadığın için ,bana iyi baktığın için teşekkür ederim dediğinde nasıl duygulandım.Babamız  edebiyatçı olduğu için şimdiden edebiyatın süperrrr bu arada:)))Bende sana teşekkür ettim beni fazla üzmediğin için.Canım kızım Rabbim yazından güldürsün senin yaşayacağın bütün sıkıntıları ben yaşamak isterim.Ben seni çok seviyorum.Rabbimde seni sevdiklerine sevdirsin inş.

2 yorum:

İlkay dedi ki...

Anne olmak ne kadar güzel bir duygu karikatür çok etkileyici:( Senin kız laf ebesi nerden aklına gelir demekki babadan kaynaklanıyo edebiyatçı tarafı :)
Ne kızına ne sana kimseye sıkıntı yaşatmasın Rabbim.

KARA KUZUCUĞUN ANNESİ dedi ki...

Amin canım Rabbim herkezin kuzusunahayırlı yazı yazsın acılarını göstermesin