“Çocuklarınızı çokça öpün! Her öpücük karşılığında cennette bir derece alacaksınız.Hz. Muhammed (s.a.v.)
Lilypie Kids Birthday tickers

31 Mart 2010 Çarşamba

öpücük


Sabah Karakuzum beni aradığında   telefon çantamda olduğu için duymamışım .Bide baktım 7 cevapsız arama hemen aradım .''Anneciğim sana öpücük göndermek için aramışdım ama duymadın yoksa bilinmeyen numaramı sandın beni'' demez mi?Canım yavrun beni konuşmalarınla öyle çok şaşırtıyorsun ki..Neyse şimdi öpücüğümü  geçte olsa aldım ya önemli olan o:))).İyiki varsın Karakuzum seni çoook seviyorum.

3 yorum:

İlkay dedi ki...

Bu yeni nesil çok komik :)

KARA KUZUCUĞUN ANNESİ dedi ki...

evet canım öyle değişik şeyler konuşuyorlarki sanki karşında bir genç kız var sanıyorum.Rabbim kuzucukları yazısından güldürsün inş.

Adsız dedi ki...

Independent [url=http://www.greatinvoice.com]free invoice[/url] software, inventory software and billing software to design masterly invoices in one sec while tracking your customers.